Dostawcy
Zamówiony towar przesyłany jest do Państwa za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost.
Zawartość przesyłki należy sprawdzić w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku podejrzenia, że towar został uszkodzony podczas transportu, należy spisać protokół szkodowy. W razie nie spisania protokołu, Klient nie może dochodzić swoich praw u Kuriera w związku z uszkodzeniem towaru.
Koszt wysyłki podawany przy składaniu zamówienia zawiera wliczone opłaty za pakowanie i dostarczenie towaru do Klienta. W przypadku płatności przy odbiorze, doliczany jest koszt wpłaty należności poprzez Firmę Kurierską na konto Sprzedającego.
Koszty transportu są pokrywane przez Klienta.
W razie braków części zamówionych produktów na magazynie, podczas składania zamówienia wyświetlana jest informacja o brakujących produktach. Domyślnie paczki wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych które są zgodne ze stanem magazynowym. Na życzenie Klienta istnieje możliwość wstrzymania wysyłki do czasu dostępności wszystkich zamawianych towarów.