Procedura reklamacyjna
Procedura reklamacyjna/zwrotu
Sprzęt musi zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu.
Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu przez firmę spedycyjną.
Sprzęt prosimy przysyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
Do sprzętu musi być dostarczony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji.
Do reklamowanego sprzętu prosimy dołączyć kartę gwarancyjną jeśli taką posiada, paragon lub nr faktury zakupu oraz wypełnione zgłoszenie reklamacyjne.
Nie
odbieramy przesyłek pobraniowych!
Przesyłkę proszę nadać na
adres:
EUROKOMP
59-630
MIRSK
PRZECZNICA 51
tel. 75
7895268